Beleduc lavinamoji priemonė - žaidimas "Balamari" (22706)

baeffa9ada36737f0ce93d5e377a11f2
Nauja prekė

29,95 €

- +

Pristatymo laikas: 1-3 d.d.

 
Informacija

Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis.

Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai.

Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.

 

Žaidėjai bando įvaryti žuvytes į keturias spalvotas "kišenėles" audekle. Atsargiai! Žuvytės turi vengti pakliūti į juodas "kišenėles" - jas ten surys rykliai. Kas surinks daugiausiai žuvyčių po keturių užėjimų?

Lavinama: rankų koordinacija

 

Žaidimo sudėtis:

  • 1 žaidimo audeklas
  • 4 kartoninės kortelės
  • 16 žuvyčių
  • dėžutės matmenys: 240x240x60 mm

Žaidimas skirtas vaikams nuo 4 metų amžiaus

Gali žaisti 2-4 žaidėjai

 

Žaidimo turinys.

Linksmos žuvytės nori ištyrinėti jūros gelmes. Jų kelionė driekiasi per koralų rifus. Savo kelyje jos sutinka daug vandenyno gyventojų. Tačiau, reikia būti budriems – netoliese plaukioja alkanas ryklys, kuris tyko „skanių“ žuvyčių. Norint išvengti ryklio nasrų teks veikti mikliai, koordinuoti savo veiksmus bei aiškiai komunikuoti su visais žaidėjais.

Žaidėjų tikslas suvaryti žuvytes į keturias spalvotas nišas audekle. Siekiant to jiems reiks miklumo, koordinacijos ir geros komunikacijos. Atsargiai! Žuvytės turi vengti juodų nišų. Jei jos ten papuls – ryklys jas suės. Kas daugiau surinks žuvyčių po keturių bandymų? Tu ar ryklys?

 

Pasiruošimas žaidimui.

Ištiesiamas audeklas  ant žemės. Patikrinamos visos nišos ar į visas jas lengvai galės įkristi žuvytės. Keturios medinės kortelės padedamos užverstos šalia. 16 žuvyčių ir dėžutė su ryklio paveiksliuku padedamos ant žemės. Du žaidėjai parenkami žaidimui. Padedamos keturios žuvytės ant audeklo, viduryje. Žaidimas prasideda.

 

Žaidimo eiga.

Du žaidėjai paima audeklą  už kampų ir pakelia jį.  Kiekvienas žaidėjas bando suvaryti žuvytes į spalvotas nišas (viena žuvytė į vieną nišą). Reikia vengti juodų nišų. Tai atlikti reikia bendraujant ir  koordinuojant savo veiksmus.

Pastabos: Gali nutikti, kad kelios žuvytės įkris į tą pačią nišą. Nieko tokio, tačiau tai sumažins galimybę surinkti daugiausiai žuvyčių tame užėjime. Jei žuvytė nukrenta ant žemės, ji lieka ten iki kol visos kitos žuvytės nebus įkritusios į nišas ir tame užėjime nebebus naudojama. Tas pat taikoma jei žuvytė įkris į juodą nišą. Kai visos žuvytės sukrenta į nišas, naudojamos medinės kortelės. Vienas žaidėjas sužiūri kelios žuvytės yra įkritę į spalvotas nišas. Atitinkamai tiek medinių kortelių atverčiama. Jei atverstų kortelių spalva sutampa su nišų spalva, kuriose buvo įkritusios žuvytės, žaidėjai paima tas žuvytes sau. Jei nišos spalva nesutampa su atverstų kortelių / -ės spalva  - žuvytė dedama į dėžutę su ryklio atvaizdu (ryklys ją suvalgo).

Esant 2 žaidėjams – atliekami 4 užėjimai. Esant 4 žaidėjams – žaidžiama po du užėjimus.

 

Žaidimo pabaiga.

Žaidėjai, surinkę daugiausiai žuvyčių – laimi. Jei rykliui teko daugiau žuvyčių – laimėjo jis.

.

Lavinama:

  • Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.

  • Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.

  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.

  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.

  • Kūrybiškumas. Per skirtingas išraiškos formas (piešimą, lipdymą, eksperimentavimą, grojimą ir kitas panašias priemones) vaikai pažįsta ir supranta juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgyja pirmąją patirtį ir svarbius asmeninius patirimus.

ES žaislų saugos standartų atitikimas 1


ES žaislų saugos standartų atitikimas AZO


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN) 1


Instrukcija (LT)


 

30 kitų produktų toje pačioje kategorijoje:

Prekių nėra

To be determined Pristatymas
0,00 € Mokesčiai
0,00 € Iš viso

Bendra kaina pateikta su mokesčiais.

Pirkti