Beleduc lavinamoji priemonė - stalo žaidimas „Vienas pasaulis“ Gyvūnų kelionė (22730)

ba8695e25ad8093e8179515101c8c514
Nauja prekė

24,95 €

- +

Pristatymo laikas: 1-3 d.d.

 
Informacija

Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis. Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai. Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.

 

 

Žaidimo sudėtis:

  • 1 žaidimo lenta (skersmuo 420mm, storis 2,4 mm)
  • 4 figūrėlės
  • 16 gyvūnų kortelių
  • viena lietaus kortelė
  • 1 kauliukas su simboliais
  • vienas medžiaginis maišelis
  • dėžutė 320x240x50 mm

Žaisti gali 2-4 asmenys

Žaidimas skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus

 

Ar esate pasiruošę naujiems nuotykiams su Mai-Lin, Finn, Leila ir Jamal? Šį kartą jie keliaus su grupe gyvūnų, norėdami jiems parodyti pačius gražiausius pasaulio kampelius. Jų kelionė suplanuota per Atlanto vandenyną, sustos Afrikoje ir Šiaurės ašigalyje. Patyrę tokius gražius įspūdžius gyvūnai skubės namo, pas savo tėvelius. Tačiau, jų kelionė namo bus atidėta dėl didelio lietaus. Gal gali padėti jauniems gyvūnams kartu su Mai-Lin, Finn, Leila, Jamal pasiekti jų namus saugiai ir sėkmingai?

 

Žaidimo variantas vaikams nuo 3 metų

Pasiruošimas žaidimui:

Pradžioje žaidimo lenta padedama ant stalo vidurio, kad visi žaidėjai galėtų patogiai pasiekti žaidimą. Paimame jaunų gyvūnų korteles ir priskiriame jas jų tėveliams, pavaizduotiems ant žaidimo lentos. Tada sudedame šias korteles į medžiaginį maišelį. Kauliukai su simboliais ir lietaus kortelės šioje žaidimo versijoje nenaudojamos. Žaidėjai pasirenka sau žaidimo figūrėles ir jas pastato ant pasirinktos figūrėlės spalvos langelio, esančio ant žaidimo lentos. Dėmesio! Tik  viena figūrėlė gali pradėti žaidimą nuo to paties spalvoto langelio.

Žaidimo lentos paaiškinimai:

Žaidimo lentoje pavaizduoti aštuoni pasaulio regionai: Europa, Azija, Šiaurės Amerika, Pietų Amerika, Arfika, Arktika ir Antarktika su gyvūnų tėveliais. Kiekviename regione yra atitinkamas spalvotas langelis. Regiono spalvoto langelio spalva sutampa su tame regione gyvenančių gyvūnų kortelių spalva (dvi kortelės su gyvūnais iš kiekvieno regiono). Raudonos linijos tarp regionų – tai skrydžių maršrutai, kuriuos galima bus rinktis, siekiant nuskraidinti gyvūnus namo. Kompasas turi besisukančią rodyklę.

Žaidimo eiga:

Pradžioje žaidimo žaidėjai paima gyvūnų korteles iš maišelio. Priklausomai nuo to, kiek bus žaidėjų, priklausys po kelias korteles turės paimti kiekvienas žaidėjas:

  • Jei du žaidėjai, po 8 gyvūnų korteles;

  • Jei trys žaidėjai, po 5 gyvūnų korteles;

  • Jei keturi žaidėjai, po 4 gyvūnų korteles.

Rekomenduojama, kad kiekvienas  žaidėjas, ištraukęs kortelę, ją praleistų aplinkui per kitų žaidėjų rankas, kad visi susipažintų su pavaizduotais gyvūnais.  Taip traukiamos koretelės paieiliui, kol kiekvienas žaidėjas neištrauks iš maišelio reikalingo kortelių kiekio. Ištrauktas korteles žaidėjai išdėlioja prieš save taip, kad visi jas galėtų lengvai matyti. Jei žaidėjui pasiseka, ir ištrauktos kortelės gyvūnas yra iš to regiono, iš kurio žaidėjas pradeda savo kelionę, jis gali padėti kortelę ant atitinkamo regiono žaidimo lentoje, nesukdamas kompaso rodyklės.

Žaidėjas, kuris pastaruoju metu buvo ilgoje kelionėje, pradeda žaidimą ir suka kompaso rodyklę. Kai kompaso rodyklė sustoja ant spalvos, žaidėjas pradeda savo kelionę į regioną, kuris atitinka tą spalvą. Taip pat žaidėjas žiūri, ar jis turi žvėrelio kortelę, kurioje pavaizduotas tame regione gyvenantis gyvūnų. Jei taip – puiku! Jei ne – žaidėjas praleidžia vieną ėjimą.

Jei kompaso rodyklė sustoja ant liūties debesies, žaidėjas turi palaukti sekančio savo ėjimo. Vieno ėjimo metu galima ant žaidimo lentos padėti tik vieną kortelę. Jei žaidėjas turi dvi gyvūnų korteles iš to paties regiono, žaidėjas turės apsilankyti tame regione du kartus. Keliatas žaidėjų gali būti viename regione vienu metu.

Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris pirmas nuskraidina visus jaunuosius gyvūnus namo.

 

Bendradarbiavimo žaidimo variantas, vaikams nuo 4 metų

Žaidimas vyksta panašiai kaip buvo aprašyta anksčiau, tačiau vietoje kompaso yra naudojamas kauliukas  su simboliais ir lietaus kortelės. Pradžioje gyvūnų kortelės yra medžiaginiame maišelyje. Žaidimas vyksta prieš laikrodžio rodyklę. Pirmas žaidėjas paima iš maišelio gyvūnų kortelę ir padeda ją priešais save. Žaidėjas turi nuskraidinti tą gyvūną namo. Jei žaidėjas ištraukia gyvūno kortelę, kurioje pavaizduotas gyvūnas, gyvenantis tame regione, kuriame tuo metu yra  žaidėjo figūrėlė, jam pasisekė. Tokiu atveju žaidėjas padeda gyvūno kortelę ant žaidimo lentos (ant atitinkamo regiono). Jei žaidėjas ištraukia kortelę  su pavaizduotu gyvūnu iš kito regiono – jis turi jį nuskraidinti į atitinkamą regioną. Tuomet meta kauliuką su simboliais. Jei kauliuku išmetamas vienas lėktuvėlis – žaidėjas gali atlikti vieną skrydį (iš vieno regiono į kitą). Jei išmetami du arba trys lėktuvėliai, žaidėjas privalo atlikti du arba tris (atitinkamai) skrydžius tarp regionų. Skrydžiai galimi tik tarp tų regionų, kurie pažymėti raudonomis skrydžių linijomis. Jei metant kauliuką iškrenta liūties debesis, lėktuvas pakilti negali. Tai per daug pavojinga. Ištraukta gyvūno kortelė padedama ant lietaus kortelės. Deja, bet šis gyvūnas šį žaidimą negalės būti nuskraidintas namo.

Kelių žaidėjų figūrėlės gali būti tame pačiame regione vienu metu. Jei žaidėjui pavyksta nuskraidinti gyvūną į tinkamą regioną, kito ėjimo metu žaidėjas traukia iš maišelio kitą gyvūno kortelę ir meta kauliuką – turi nuskraidinti sekantį gyvūną. Jei žaidėjui dar to padaryti nepavyko, meta kauliuką ir skraidina turimą gyvūną į tinkamą regioną – namo.

Žaidimo pabaiga. Ar pavyks žaidėjams nuskraidinti jaunus gyvūnus namo iki kol sunkus lietus neprivers šešių gyvūnų laukti giedro oro ir savo skrydžio namo? Jei pavyks – visi žaidėjai laimėjo. O jei lietus per stiprus? Bandykime žaisti dar kartą.

 

Lavinama:

 

  • Gamtos pažinimas. Per gyvos ir negyvos gamtos stebėjimą, palyginimą, pasakojimą ir įvertinimą vaikai susipažįsta su gamtos mokslų pradmenimis (kaip biologijos, fizikos, chemijos, technologijos). Naudodamiesi jausmais ir klausdami „kodėl“ klausimus vaikai susipažįsta su juos supačia aplinka.

  • Kūrybiškumas. Per skirtingas išraiškos formas (piešimą, lipdymą, eksperimentavimą, grojimą ir kitas panašias priemones) vaikai pažįsta ir supranta juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgyja pirmąją patirtį ir svarbius asmeninius patirimus.

  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.

  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.

  • Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.

    Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.

 


ES žaislų saugos standartų atitikimas 1


ES žaislų saugos standartų atitikimas ISO


EB atitikties sertifikatas


Instrukcija (EN) 1


Instrukcija (LT)


 

4 kitų produktų toje pačioje kategorijoje:

Prekių nėra

To be determined Pristatymas
0,00 € Mokesčiai
0,00 € Iš viso

Bendra kaina pateikta su mokesčiais.

Pirkti